?

Log in

The_Elite_SA [entries|friends|calendar]
The_Elite_SA

our lovely | friend
read the rules | please
you can see our | schedule
maybe some | memories
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

Rar [26 Aug 2004|01:27am]

irishbri007
[ mood | blank ]

Oh bloody hell I hate Target "guests" sometimes. (Yes... this is another Target rant) Actually... no... Never mind I just really hate people sometimes. Screw the Target rant. I'll just go off on people. I don't get how people can be so fucking rude to other people. I mean... really... How hard is it to smile and say hello? No matter how crappy my mood is, I always fake it when I'm out in public. Well, OK, so I try and fake it no matter what when I'm out in public. But I get people at both my jobs or when I'm just out running errands who are all around bitchy.

People who work in any kind of public relations job, (cashiers, waitresses, people who work at service counters, etc,) should get a gold medal. Seriously. They take so much abuse. Some guy ripped into Erica the other day because she had to ask for his ID. Most people would be happy cause that's protection y'know? But oh no. He bitched because it took precious seconds out of his day to take out his wallet. Time it takes to get out his wallet: 5 seconds. Time he wasted yelling at Erica and then Mary: 15 minutes. Seriously now. How much of a moron can he be? I really hate people sometimes.

10 // yes or no

above the law [26 Aug 2004|01:43am]

iconeternal
[ mood | bored ]

I refuse to apply.

Did I mention this place is absolutely swingin'?

Because it is...








yep.

I think you guys should apply to me to see if I will actually join for good next time.

Or will this community be as much of a failed venture as the last one?

I doubt it, because this time, it won't be my fault.

1 // yes or no

Target pt. 2 [18 Aug 2004|10:47pm]

irishbri007
[ mood | Haha! ]

Well folks... I can't decide if I love my job at Target or hate it. I'm at work, and the people I work with are pretty hilarious and we just try to have fun. But then there's my customers. You know... I'm sorry. You live in Winona. Therefore you're probably old and rich. You shop at Target. Which is where ghetto people shop. And by ghetto I mean, so poor that they go to food shelves to stay alive. Not to be full, but to stay alive. So therefore, your bitch ass is paying really low prices for shit that if you went anywhere else, would be much more expensive. (Except for Walmart, but that's cause Walmart is the devil, and whatever.) So don't bitch to me about something being $2.50 instead of $2.00. What the fuck you gonna do with 50 god damn cents? Oh yeah! NOTHING! Or you're gonna put it in the collection plate at church to pay for the priests to molest little boys. I dunno.

Yeah. In case you can't tell, I definatly didn't have the greatest day at work. It wasn't bad or anything, I just wasn't in the mood to be there for the most part. I don't like having to ask every single person "Would you like to save 10% and help out the school of your choice today with our Target Visa today?" Dude... if I have to smile and act all happy, please. At least give me the curtosey of being polite. Don't be a bitch. Cause seriously... I might get paid to be there, but that doesn't mean I have to take your shit. All it means is that I have to be super polite until I feel like you crossed the line. Then I call my manager over and they kick your ass out of the store. Fuckers. I dunno.

I dunno. I like my job, but it gets old being the person that people constantly take their frustration and anger out on. But then again... after nearly 6 years, I think anybody would be irritated with it. I don't see how people do this for a living, their whole lives. After 6 years of working in retail I just can't handle it anymore. I mean, I understand why I'm there and all, but.. I don't know how much longer I can take working in a retail job. I've been working at places like grocery stores and Target since I started working, (ignoring when I worked at Great Clips, but that was also retail, and camp,) and... I think I'm just totally burned out. I need a vacation. I am looking forward to Jamaica. For more than several reasons. Dude... beautiful island and I can legally drink. Haha. What now! Beeyotch!!!

6 // yes or no

Target [17 Aug 2004|04:00pm]

irishbri007
Dude.... so I'm sorry, but if your stupid ass chooses to go to Target at 8 a.m. and shop, don't be crabby. You choose to get up outta bed and fucking go to Target. Don't take it out on me. I have to be cheereful and happy cause that's my job. And damnit, if I can pretend, so can you. Want lessons? $10 an hour.  Cause for real... it ain't my fault you're a god damn moron who came into Target at 8 o'clock in the fucking morning. Good lord.
2 // yes or no

Target [12 Aug 2004|04:28pm]

irishbri007
[ mood | cynical ]

So Liz thinks she's special huh? What now beeyotch? OK, yeah. But whatever.

So I had to work at Target today. And I hate Target sometimes. (Oddly enough, this color almost matches my work shirt.)Yesturday I was practically dying at work. Like I was having issues staying up straight and was swaying on my feet just trying to stay up. Like trying not to collapse. So I think I finally succumbed to the plague. But anyway. So I was telling Kim that I didn't think I could come into work today. And she was like "Well, that's just not a good idea, blah blah blah. It doesn't look good in your 90 days, blah blah blah." Oh... and fainting in front of a "guest" would look good? Hmm... right... SOunds like a plan to me. So apparantly Target likes looking like shit in front of customers. Crack heads. So I came in today and I totally am not happy. But I got to open with Brian and that was cool. He's a nice guy. And amusing to work with. "What did you do to that kid?"-Brian "Nothing!" Two minutes later.... "Brian... are you looking at children funny again?"-Bri "Of course. Always. That's why they all love me."-Brian "Even 7 year old girls?"-Bri "Oh you know it." So yeah. Work is amusing. Little 7 year old girls have crushes on my coworkers. It's great. I love it.

But seriously... that was the only fun thing. I had another lady come up to me today at Guest Service who wanted to pay her Marshal Fiels card off at Target. Well, sorry, but we can't do that anymore. But she insisted. She told me this story about how she went to Marshal Fields and they wouldn't take it and how they called the Target in Rochester (notice... Rochester... and she was at Target Winona!) and they said that they would take the payment. Well, that Target messed up. We can't do it. Our computer wont let us. So she sat and argued with me. Then she sat and argued with Mary. Then she sat and argued with Brian. Then guess what... WE COULDN'T DO IT! HA! What now! I was right! God I hate people. Seriously... I wasn't saying that for shits and giggles. I meant it. We can't take the damn Marshal Fields card payments. Oy.

Moral of the story... I'm supposed to be at home with a friend and I'm not. And life is upsetting. And I miss Liz. And other people from Iowa that I saw last weekend. And I shouldn'tmiss him. Cause liking him is bad. But... yeah. I have bad relationship karma. It was only a matter of time before I wanted someone in a gang right? Damn me and likeing the bad boys! FUCK!

2 // yes or no

BAM [12 Aug 2004|07:43am]

_glossy
BAM
BAM
BAM

there, I'm done.

Just a random update because you suck and I don't, beeyotch...haha.
5 // yes or no

Yay Ranting [06 Aug 2004|12:43am]

irishbri007
[ mood | giddy ]

So I was talking to Greg the other day. Greg is an absolutly wonderful guy. And just as mischievious as I am. And somehow we got onto the topic of rumors. I dunno how that started. But yeah. So we decided to perform an experiment. We were going to start rumors and see how fast they spread. I was going to start one about Greg and Greg is going to start one about me. We figured out our rumors and then just had to wait for the perfect time to start them.

Well my time came today. I was talking to Scotty and he was with like 5 other people. So I couldn't resist. And as soon as I got off the phone, he starts it. HAHA! Greg and I win. Hardcore.

Here's where I get upset. The fact that Greg and I so called this. We can't do anything without it being everybody elses business. Like we'll go ang out and everybody will know where we went and details. Nothing is a secret in this town. So yeah. I dunno. I mean, I know that this time what's going around is bogus, but still. It shouldnt' spread this fast. And it's upsetting. Because I know that I can't trust anybody except for Greg for the most part. And that's upsetting. I hate people sometimes. And I hope my HTML worked this time. Cause if it didn't, that's upsetting.

And on a totally different note... (Liz, I put this in pink just for you,) I see Matt tomorrow for the first time in 4 years. I'm kinda nervous. I mean, I was even asking advice on what to wear. I'm afraid that he's not going to like me anymore or something. I dunno. Augh! This sucks. I hate being nervous. And what really sucks is that I know I shouldn't like him. BUT GOD DAMNIT! AUgh! OK... I'm off to talk to Greg about what I should wear and stuff. Although he thinks that this is a bad idea. And he's right. And yes... I will put up an application eventually.

1 // yes or no

Community Disclaimer [05 Aug 2004|02:32pm]

irishbri007
[ mood | entertained ]

So I came home today from a nice long day at work which started at 6 to see this comment in an entry written by Liz. Said entry was from some person who likes to think he can be more sarcastic that us. And here's the thing. I really REALLY hate being told that I'm an idiot. I also don't apprectiate someone being a dick, just because he can. What I also find humorous is that he somehow managed to find this new community when none of us have really said anything to anybody except people we know. Which means, he had to be looking for it. Which makes him an exceptionally large looser.

Here's where the dislaimer comes in. Nobody forces anybody else to be here. We do not put a gun to your head and say "GO TO THIS PAGE BITCH!" and make you read what is written. You choose to come here. You choose to read what we have posted. We have the rights to put what we want up here. You also have the right to disagree with us and think whatever you wish. However, if you don't like it, go away and don't come back. It's that simple.

I don't give a rats ass if you're a programing god. Liz and I honestly have much better things to do with our time than sit on our asses and game all day and fuck around with computer programing. I work two full time jobs and Liz... well... Liz has mono. So her life revolves around sleeping. So damn. I'm sorry that we aren't loosers who sit around and program all day. I'd much rather be at work earning money so that I can afford things like a house.

Aside from all of that, it was insinuated that I was an idiot. I don't appreciate that. Amazingly enough, under neath all my goffiness and apperances of being an absolute airhead, I have a fairly high IQ. Do not insinuate that Liz or I are stupid. We don't take to it lightly.

Lastly, please. If you don't agree with us just GO AWAY We don't care if you don't like us. We don't care if you do. We started this as a joke. See that. A joke. We are in no way serious about this. God I hate people sometimes.

I also think it's funny that someone who writes fan fiction based off a video game was bitching about how dumb we are. That amused me. Greatly.

2 // yes or no

your mom [05 Aug 2004|01:14pm]

clairbair
[ mood | bitchy ]

is a whoreCollapse )

7 // yes or no

Day 2 [05 Aug 2004|12:36pm]

_glossy
Omg, we made it....yet I have to mention, that this community still has no members; not even our lovely princess has joined: WHICH SHE BETTER WELL DO SOON OR I'LL DISOWN HER ASS. She knows I love her. Although he isn't in this community; but he said he might join: I want to shout out to Sammy: HAPPY BIRTHDAY. And that's about it. Join this fucking community already. I also found out who the nasty ho is that banned our last community. She's sending me hate mail: it's nifty. Please enjoy talking to her/him: iconeternal LOVE YOU! ahahahah.
2 // yes or no

Fucking HTML [05 Aug 2004|05:46am]

irishbri007
[ mood | exhausted ]

Well.... I wrote up a sample application, but there was this slight problem. I did it ALL in HTML, for which I was quite proud of myself. But then... guess what? I hit the little preview button and it tells me that there was something wrong with my HTML. SO I couldn't post and since it was like 12:00 in the morning, I couldn't exactly stay up and fix it. Cause 1)My HTML guru was asleep cause her dad is the devil and 2)I had to be up at 5 this morning in order to get to work on time. Hense the post at 5:47ish a.m. Yeah. So... eventually there will be another application. But since Liz kicked my ass and got hers in first, it wont be a sample. And it more than likely wont all be in HTML. I'll save my practice for other times.

HTML can blow my non existant left testicle. So can working planogram at Target. I'm so tired I can barely think straight. And I kept having this dream that they were going to call me and tell me that I didn't have to come in. That woulda been sweet.

yes or no

YOUR MOM [04 Aug 2004|09:25pm]

_glossy
I OWN YOUR MOM!Collapse )
2 // yes or no

First Post [04 Aug 2004|09:07pm]

irishbri007
[ mood | cynical ]

Well hello there! And how are all you lovely people today? As you all should know... this community was started basically to give a big "FUCK YOU!" to the people who are LJ. We started a different one, smartazz_r_us but a mere 24 hours later, Liz was told she had to take down the community because she'd broken some rule. So we were a bit upset. Liz puts alot of time into playing with HTML (because I am an HTML retard,) and I put alot of time into... well... listning to Liz bitch about not being able to get things to look just right. And we decided that since neither one of us likes listning to rules OR being told what to do, we were going to start another one. This time I set it all up and she's still playing with the HTML. (Except she'll be done and it'll look cool by the time you see this.) And wow... I guess the Oscar Myer Winer song just came on. Liz... you're a loser. ANyway...

So... this community was born. I am currently trying to learn HTML, but it's a little difficult since as I above mentioned... I'm HTML retarted. It also sucks because I don't ahve a book or anything so I pick it up, very slowly, as I go along. I used to know some, but it's been years since I've used it. SO I forgot it. But anyway. Just as a warning... if you ignore the rules that Liz and I set up, I'll not only kick you, but we'll kick you out. You're welcome to come and bitch, (especially about LJ,) but don't be dumb or disrespectful, (except if you're talking about Bush) because that's just annoying. Also... LJ CUT YOUR FUCKING APPLICATION! That is all. Now... since some people like being dumb... I'm going to go fill out a sample application.

yes or no

navigation
[ viewing | most recent entries ]